Avatar billede ohrt Nybegynder
26. august 2007 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilpas IE7's søgefunktion til Danmark

Jeg vil gerne nøjes med IE7's indbyggede Google-søgefelt i stedet for både at have dette og Googles egen Search Bar.
Men efter ominstallation af min PC insisterer feltet på at søge på .com med optionen på resultatet "Search only pages from the UK".

Dette vil jeg gerne have ændret, så søgningen sker på .com, men med mulighederne "søg kun på dansk" samt "søg kun i sider fra Danmark".

Jeg har prøvet at ændre indstillingerne i Google, men næste gange jeg søger, får jeg igen .com/UK kombinationen. Temmelig træls.

Hvad gør jeg for at få den sk... bar til at fatte beskeden?

Windows XP Professional, SP2, English (US).
Avatar billede ohrt Nybegynder
27. august 2007 - 09:52 #2
Hej formatc
Det ser rigtigt ud; jeg prøver det lige af, når jeg kommer hjem.
I mellemtiden kan du jo lige konvertere din kommentar om til et svar, ikk'?
Avatar billede ohrt Nybegynder
28. august 2007 - 08:39 #3
Fungerer 100% - giv mig lige et svar, så du kan få point
Avatar billede ohrt Nybegynder
03. oktober 2007 - 15:52 #4
Nå, nu svarer jeg altså selv, så den kan blive lukket.