Avatar billede minnow123 Nybegynder
26. august 2007 - 19:53 Der er 1 kommentar

Vista & Sikkerhedsnøgle

Hej allesammen.

I noget tid har jeg haft problemer med mit trådløse internet på min bærbar computer. Nogle gange bliver jeg bare "disconnected" fra netværket og da jeg så prøver at få forbindelse igen siger den at sikkerhedsnøglen er forkert - men jeg har skrevet den korrekte. Den eneste måde jeg kan få forbindelse igen er ved at gå til en stationær computer og tage netværkskabelet og sætte det i og gå ind på routeren (Linksys WRT54GC) og finde Wireless Security frem og bare trykke Gem Indstillinger.

Det er ved at være ret irriterende og hvis der er nogen løsning til det her ville være dejligt.

Tak på forhånd.
Avatar billede benhur Nybegynder
10. september 2007 - 23:19 #1
Jeg har selv haft min del af problemer med en router magen til din. Min vil ofte ikke lade computerne komme på nettet, men gerne lade mig tilgå dens interface. Hvis jeg så logger på dens interface, vælger status og her så klikker ip renew, så virker det igen.

Det jeg vil anbefale dig at prøve er de gængse min-router-skaber-sig-tosset-fif. Reset routeren og sæt den op igen og opdater evt. firmwaren på den.