Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 00:01 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Program slet

hey jeg har nogle programmer jeg ikke kan få slettet eller geninstalleret, det er blandt andet panda antivir, et bil spil, InterVideo winDVD 4. Når jeg prøver at slette dem inde i tilføj eller fjern programmer kommer der fejl op, hvor der står at den ikke kan finde uninstall filen eller det en fejl på nogle filer.
og kan ikke slette dem manuelt

Håber på et hurtit svar :)

hilsen joakim/itjokke
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 00:14 #1
Prøv at se om du kan installere dem igen. Afinstaller efter reboot.
Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 00:17 #2
har prøvet, det virker ikke :/
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 00:28 #3
Hvor kikser det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 00:30 #4
Hvad med dine rettigheder? Er du logget ind som administrator eller som den bruger der i sin tid installerede?
Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 00:55 #5
jeg er admin og det kikser lige så snart jeg trykker på fjern eller uninstall
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 01:30 #6
Men du kan godt installere oveni? Uden fejl?
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
26. august 2007 - 03:00 #7
du kan jo bare slette dem fra harddisken ved at gå ind på den :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 03:06 #8
stefanandersen: Det er da ikke en løsning!
26. august 2007 - 09:49 #9
1) http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301
2) Slet filer/mapper på PC'en som har med omtalte program at gøre
3) RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 11:48 #10
akyhne: nej kan jeg heller ikke, hvis jeg prøver ber den mig om at afinstallere programmet først.

stefanandersen: hvis jeg prøver det kommer den op med en fejl meddelse hvor det står: der er ikke mugeligt at slette pavOLE.dl: adgang nægtet

Kontroller, at disken ikke er fuld eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i brug.
Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 11:50 #11
dr1_larry:

1) programmerne står ikke på listen
2) se overstående svar
3) har jeg prøvet
Avatar billede itjokke Nybegynder
26. august 2007 - 11:51 #12
det var pavOLE.dll og IKKE pavOLE.dl
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 13:12 #13
Og du er logget ind med samme bruger som installerede i sin tid?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 13:15 #14
Duer det heller ikke at afinstallere via Start -> Alle programmer -> programmets afinstallation?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 13:17 #15
Har du overvejet at gendanne til et tidligere tidspunkt, og afinstallere derfra?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 18:11 #16
Respons?
Avatar billede itjokke Nybegynder
28. november 2007 - 23:17 #17
hey sry det sene svar.

Er der nogen der vil føre sig snydt hvis jeg tog pointene selv? fordi ingen af jeres ellers gode råd virkede så ved ikke rigtigt hvem jeg ellers skulle give dem til :)  ellers hvis det betyder meget for dig/jer at få dem så smid et svar :)

hilsen joakim/itjokke
29. november 2007 - 08:00 #18
HAR du så klaret det ? Eller hyr ?
Avatar billede itjokke Nybegynder
29. november 2007 - 11:05 #19
fik slettet nogle af dem, men ikke alle.. men de generer mig ik så har bare ladet dem ligge :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. november 2007 - 19:18 #20
Hvis du ikke føler dig hjulpet, er du i din gode ret til at beholde pointene.
Avatar billede itjokke Nybegynder
30. november 2007 - 13:04 #21
okay, så beholder jeg pointene.