Avatar billede daniel24 Nybegynder
23. august 2007 - 12:29 Der er 4 kommentarer

Komponenter til community

Hej

Jeg skal til at lave/købe et online forum hvor der skal være en masse komponenter såsom

Login procedure
Debat forum
Mulighed for at uploade billeder af smarte ting, hvor man kan give point til Andres billeder
Mulighed for at uploade film – igen med pointgivning
Mulighed for at rette sine personlige oplysninger og checke hvor mange point man har fået for at deltage i de forskellige ting
Mulighed for at se hvad man kan bruge pointene til
Mulighed for at bestille produkter for pointene
Mulighed for at have sin egen blog

Hvis der er nogen der kan lave alt dette eller kender et firma der kan så må i meget gerne skrive et indlæg

tak for hjælpen

Hilsen Daniel
Avatar billede arne_v Ekspert
26. august 2007 - 04:58 #1
En server side Java løsning (J2EE) ?
Avatar billede daniel24 Nybegynder
29. august 2007 - 14:43 #2
kan du fortælle lidt mere specifikt hvad J2EE er og hvor man kan købe sådanne løsninger
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2007 - 04:13 #3
J2EE er enterprise Java - herunder bl.a. web applikationer.

Jeg spørger fordi du har spurgt i Java kategorien men det er ikke åbenlyst udfra
spørgsmålet at du ønsker at bruge J2EE og ikke PHP eller ASP eller ASP.NET.

Jeg vil mene at man kunne lave en god J2EE løsning til dine krav ved at basere den
på en portal f.eks. Liferay og tilføje det som mangler - hvilket nok stort set kun
er point delen.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2007 - 21:16 #4
??