Avatar billede khauge Nybegynder
23. august 2007 - 08:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre cards.dll

Jeg har siddet og leget ledt med cards.dll med ResHacker, og lavet min egen cards.dll med mine egne kort. Problemet er bare at når jeg overskriver den eksisterende cards.dll i c:\windows\system32\, overskriver Windows den selv igen med den eksisterende fra 2001.

Hvordan kan jeg slå den kontrol fra, der checker om det er den rigtige fil, eller er der en anden løsning?

Tak!
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
23. august 2007 - 16:11 #1
prøv at tage et kig på dette:
http://iceman.jonmega.com/stuff/tutorials/replacing_sysfiles/background.php

/psycosoft-funware :)
Avatar billede khauge Nybegynder
29. august 2007 - 10:27 #2
Jeg løste problemet på en anden måde:

Jeg kopierede kortspilsprogramfilerne samt cards.dll, over i en ny seperat mappe. Her kan jeg frit ændre i cards.dll og så skal .exe filerne bare åbnes derfra. De bruger altså den cards.dll som ligger i samme mappe...

Men du får lidt point alligevel, da det var en spændende artikel du fandt der...
Avatar billede khauge Nybegynder
29. august 2007 - 10:28 #3
så smid lige et svar, tak!
Avatar billede khauge Nybegynder
21. september 2007 - 12:40 #4
lukker igen så...