Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
19. august 2007 - 20:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scanne & slette

Har lige købt ny PC og vil gerne ha' smidt en del af de filer jeg har på den gamle over på den nye, men er ikke sikker på om jeg har noget lort liggende som ryger med når jeg gør det, så jeg leder efter et par programmer til at søge efter og slette al virus, spyware e.t.c. på pc'en..

Helst gratis, men hvis det ikke kan undgås så også betalings programmer.

På forhånd tak.
Avatar billede arlet Juniormester
19. august 2007 - 21:01 #1
Kør trin 1-6 herfra: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11

Så er der ryddet en hel del op
Avatar billede arlet Juniormester
19. august 2007 - 21:05 #2
Men bortset fra det, så flytter du vel kun det over som du ved hvad er!!'
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
20. august 2007 - 09:42 #3
Ja, selvfølgelig, tænkte mere på musik og film filer, programmer o.s.v. kan jeg altid downloade eller re-installere på den anden.
Avatar billede arlet Juniormester
20. august 2007 - 15:19 #4
Kør det hele igennem, så får du ryddet ud, hvis der er noget skidt imellem..