Avatar billede saking Nybegynder
15. august 2007 - 12:06 Der er 7 kommentarer

Skitse til 3D

Jeg har en skitse af en babysko som jeg gerne vil have lavet om til 3D, med farver og sådan noget. Er det muligt i 3D Studio MAX, og er der nogle tutorials nogle steder?
Avatar billede hjulet Nybegynder
15. august 2007 - 19:30 #1
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=saking&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Giver ikke den store lyst til at hjælpe, når man kan se at du kun har afsluttet 8 ud af 33 spørgsmål siden 2003.
Avatar billede saking Nybegynder
16. august 2007 - 14:11 #2
Jeg ved ikke hvordan man afslutter sine spørgsmål, det er derfor, kan du foklare hvordan man gør?
Avatar billede hjulet Nybegynder
16. august 2007 - 18:58 #3
Du har da afsluttet de 8 af dem...

Du melder tilbage til dem der har hjulpet dig, om deres løsninger har hjulpet, eller om du har fundet en anden løsning.
Til dem der har løst dit problem, beder du dem om at smide et svar hvis de ikke allerede har gjort det, så kan du acceptere deres svar og dermed give dem point.
Avatar billede saking Nybegynder
16. august 2007 - 19:55 #4
Nå, men mange tak for hjælpen.. tsk
Avatar billede hjulet Nybegynder
17. august 2007 - 15:29 #5
Jeg forsøgte at hjælpe dig, hvis du havde gennemgået dine spørgsmål og afsluttet dem, havde jeg svar på dit spørgsmål, men som tak kvitterer du med en dårlig karma.. flot!
Avatar billede osborne Nybegynder
31. august 2007 - 19:29 #6
hjulet: Kom til at tænke på om der ikke en måde her i eksperten hvor man kan ignorere bestemte personer dvs. så de ikke kommer frem på listerne over spørgsmål?
Avatar billede hjulet Nybegynder
01. september 2007 - 15:06 #7
Det mener jeg ikke man kan osborne, det var ellers en genial ide!!