Avatar billede daniel24 Nybegynder
14. august 2007 - 18:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

God mail hos udbyderen

Hej

Jeg har et lidt finurligt spørgsmål. Jeg er ved at købe mig et domænenavn og i den forbindelse oprette en ny mailadresse.
Jeg har prøvet forskellige udbydere og mange af dem har haft dårlige mailprogrammer, hvor man f.eks ikke kunne søge ordentligt, ikke virkede optimalt til Mac (som jeg har) og lign.

Så jeg vil høre hvilken udbyder i vil kunne anbefale hvis jeg skal have et godt mailprogram

tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. august 2007 - 18:41 #1
Hvordan tænker du?

Webmail virker jo som udgangspunkt ordenligt i alle browsere om det er win, mac m.v. og pop3/imap til alle e-mail clienter.

Så kan du sige lidt mere? Men ellers er der udbydere som schultzconsult.dk, gigahost.dk som jeg har gode erfaringer med.
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. august 2007 - 12:22 #2
Hvis du mener webmail så kan jeg anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. Dem bruger jeg selv og er yderst tilfreds.
Avatar billede daniel24 Nybegynder
17. august 2007 - 18:25 #3
tak for hjælpen jeg har prøvet gigahost, men fuck de svarer langsomt har sendt en mail fra 3 dage siden uden svar....skriv et svar bacardi
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2007 - 23:18 #4
svar