Avatar billede zagger Juniormester
14. august 2007 - 16:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt design igen igen

Så har jeg været i gang med at lave nyt design igen, og vil gerne høre jeres mening om det.

http://nemli.dk

Ved godt at banneret er lidt tomt, men knolden er lagt i blød til hvad jeg lige skal have lavet der.
Avatar billede enya Nybegynder
14. august 2007 - 17:42 #1
Synes designet er pænt, enkelt og overskueligt. Og farverne er "behagelige" at se på...
Avatar billede zagger Juniormester
21. august 2007 - 20:04 #2
>>enya
Tak for din kommentar. :)
Det ser ud til at du var den eneste der havde lyst til at give lidt respons på min side.
Så hvis du vil lægge et svar så du kan få dine point.
Avatar billede enya Nybegynder
21. august 2007 - 20:14 #3
Ja, det var ikke meget respons du fik..! Men var min kommentar brugbar..?
Avatar billede enya Nybegynder
21. august 2007 - 20:24 #4
>zagger: Lægger et svar også - så er det op til dig, om jeg skal ha' points - OK..? :)
Avatar billede enya Nybegynder
21. august 2007 - 20:27 #5
Det gik liige lidt for stærkt.. :( Prøver igen - men min mening er stadig den samme - OK..? :)
Avatar billede zagger Juniormester
22. august 2007 - 17:36 #6
Ja ja din kommentar var god nok. Det er jo altid rart når det er god respons man får.  ;)
Avatar billede enya Nybegynder
22. august 2007 - 18:32 #7
Tak for points - de var jo lettjente for mig ;-)
Avatar billede chico Nybegynder
19. juni 2008 - 15:37 #8
Den er for sej din hjemmeside, kører du så 16s lep næste gang??

;)
Avatar billede zagger Juniormester
19. juni 2008 - 19:13 #9
Hov hov chico. Ingen interne jokes tak...  ;)