Avatar billede kilach Nybegynder
14. august 2007 - 13:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

No signal hvert andet minut

Hej,
Jeg har et problem med at hvert andet minut kommer der no signal label på min skærm, skærmbilledet forsvinder ikke. Jeg har prøvet at skifte slot for mit grafikkort, jeg har af og genindstalleret drivere, men lige lidt hjælper det. No signal label kommer og går, når det forsvinder bliver skæærmen sort i et par sekunder. Jeg har et GeForce 7900 GTO
Avatar billede jop... Nybegynder
14. august 2007 - 13:45 #1
Har du testet at det ikke er skærmen det er galt med?
Avatar billede kilach Nybegynder
14. august 2007 - 14:08 #2
Ja det har jeg nu. Den havde åbenbart brug for mere strøm. Måtte have en stikkontakt for sig selv :(( hmmm.
Smid lige et svar så du kan få dine point
Avatar billede jop... Nybegynder
14. august 2007 - 15:37 #3
Nej, jeg har ikke rigtig bidraget. Behold du bare selv.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. august 2007 - 15:41 #4
Medmindre de to stikkontakter tilhøre hver sin sikringsgruppe, får den altså ikke mere strøm af at du sætter den i en anden stikkontakt.

Du har derfor med al sandsynlighed en løs forbindelse et eller andet sted.
Avatar billede kilach Nybegynder
30. august 2007 - 11:51 #5
Ok, jamen så må den tilhøre en anden sikrings gruppe for der har ikke været problemer siden.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. august 2007 - 13:11 #6
Det med sikringsgrupperne er teoretisk. I virkeligheden vil du altid få al den strøm du skal bruge eller din sikring springer.

Så som jeg skrev tidligere, har du med al sandsynlighed en løs forbindelse et sted (stikkontakt, stikprop, ledning, stikkontaktdåse m.v.).

Det er dejligt, at din umiddelbare fejl er forsvundet, men det er desværre dit mindste problem.

Gør dig selv den tjeneste at finde ud af præcist hvor fejlen ligger, da en løs forbindelse er en potentiel meget farlig situation med høj risiko for elektrisk brand.