Avatar billede jeanet85 Nybegynder
13. august 2007 - 11:55 Der er 2 kommentarer

hjælp til lyd driver

hejsa. jeg har lige formateret min computer og nu er der ingen lyd på. jeg har søgt på google og på Intel's hjemmeside for at finde en driver , men kan ikk finde en der passer.

er der nogen der kan hjælpe hvis jeg lige smider lidt info ?

Lydenhed: Realtek ALC655 @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 audio controller.

ved mit bundkort står der bare Fujitsu siemens D1740 .

Håber det er nok. mvh Jeanet
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. august 2007 - 12:26 #1
Avatar billede gamersplanet Nybegynder
13. august 2007 - 15:33 #2
http://multimedia.ftpk.net/download-Realtek-ALC650ALC655-AC97-Audio-Driver-A3-52-Win98Me2000XP-logiciels.html dette burde løse problemet, og det virker til alle windows undtagen 95, os 3.0.

Håber dette kan hjælpe dig, ellers må du skrive igen :)

Venlig Hilsen
Emil Hansen