Avatar billede moernmik Nybegynder
12. august 2007 - 19:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Redigere i dvd/undertekster

Hej,

Kan man få et program til at redigere i undertekster som ligger i .srt format? - Det jeg tænker på er om man kan rette så de først fremkommer på skærmen senere.

Eller er der et program der kan kutte noget af ens dvd film - evt. fra starten eller fra slutningen?

På forhånd tak.
Avatar billede steffansp Nybegynder
12. august 2007 - 20:08 #1
Subtitle Workshop -- > http://www.videohelp.com/tools/Subtitle_Workshop

Kan gøre tricket :) Gå ind under edit > Timings > og så får du muligheder :)
Avatar billede bozzi Nybegynder
18. januar 2010 - 12:41 #2
Ved i om der findes et program hvor du kan fjerne undertekster som ikke kan slås fra i menuen. Mener det heder hardsubs.
Avatar billede steffansp Nybegynder
18. januar 2010 - 14:50 #3
Bozzi: Opret din egen tråd. Og nej der findes ikke noget da det er brændt ind i billedet. Man kan højst dække den med en sort bar.