Avatar billede ccfischer Nybegynder
12. august 2007 - 15:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lille Nyheds script

Hejsa.

Er her en der ved hvor jeg finder et lille nyhedscript. Det skal kun vise 1 nyhed, som så skal placeres på forsiden. Har ikke meget forstand på PHP, er ny i dette område.
Avatar billede ccfischer Nybegynder
12. august 2007 - 15:22 #1
OBS. Har kikket på hotscripts, men synes ikke rigtigt der var noget der passede til mit forbrug.
Avatar billede nickern Nybegynder
12. august 2007 - 15:22 #2
skal den kunne kommenteres?
Avatar billede ccfischer Nybegynder
12. august 2007 - 15:23 #3
nej det skal den ikke.
Avatar billede nickern Nybegynder
12. august 2007 - 15:29 #4
Okay - kan du selv lave udtrækket fra db - eller evt. det script der skal indsætte det?
Avatar billede ccfischer Nybegynder
12. august 2007 - 15:31 #5
Nej det kan jeg ikke, jeg kan sætte det op i et script.
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. august 2007 - 17:03 #6
Så sæt et script op, som henter en nyhed fra en database. :o)
Du kan jo evt. lave en admin side, hvor nyheden kan skrives i en FCKEditor.
Avatar billede ccfischer Nybegynder
14. august 2007 - 17:01 #7
Ja lukker dette, finder på noget andet.