Avatar billede cortx Nybegynder
11. august 2007 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Winamp - musiksti flytning

Hej eksperter!

Denne gang, kan i gøre mig en enorm tjeneste.

Jeg har en helt masse musik i min winamp playlist, som ligger præcist som de skal, men jeg har mit musik to forskellige steder og vil derfor gerne flytte det til samme sted. Men hvis jeg flytter noget musik, har winamp ikke den korrekte sti længere, og så kan den ikke længere afspille musikken.
- og jeg ønsker ikke at skal til at lave en ny playlist, og ligge aaaalle numrene ind igen.

Derfor: Findes der ikke et plugin eller noget, så winamp selv kan søge efter musiknumrene og finde den rigtige sti selv, efter jeg har flyttet det halve af mit musik?

Jeg ved at nogle andre videoredigerings-programmer osv kan, så der var jo en mulighed for at winamp også kunne.

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede shaagerup Nybegynder
12. august 2007 - 01:44 #1
Ifg. http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=221054

ser det ud til, at det måske kan løses med "Winamp 5 Media Library Import/Export Plug-in":
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=&threadid=155680#b4s

Eksporér skidtet til XML, search/replace, og importér igen.
Dog ved jeg ikke om det også eksporterer dine playlists etc. Men er da et forsøg værd!
Avatar billede cortx Nybegynder
12. august 2007 - 13:17 #2
Jeg kan ikke hente programmet? :)
Avatar billede cortx Nybegynder
12. august 2007 - 13:27 #3
Nu har jeg programmet, men når jeg åbner winamp, laver om til modern skin, og den selv får media library frem, kan jeg ikke eksportere til XML?
Avatar billede cortx Nybegynder
12. august 2007 - 13:34 #4
Nu har jeg fundet hvor jeg kan export / import til xml fil, men når jeg gør det, ser filen bare således ud:
<?xml version="1.0" encoding='UTF-8' standalone="yes"?>
<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd">
<plist version="1.0">
  <dict>
    <key>Major Version</key><integer>1</integer>
    <key>Minor Version</key><integer>1</integer>
    <key>Application Version</key><string>4.1.1</string>
    <key>Tracks</key>
    <dict>
    </dict>
</plist>

der står playlisten jo ikke? :S
Avatar billede cortx Nybegynder
13. august 2007 - 00:21 #5
død?