Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. august 2007 - 12:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

gem flere indtastet adresser

Hvordan gemmer man flere indtastet adresser i explorer`s adresselinie så man kan gå direkte til den pågældende hjemmeside
VH RP
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. august 2007 - 12:54 #1
Og hvordan sletter man dem man ikke vil ha`
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2007 - 13:00 #2
I IE6 er det under Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse
Jeg ved ikke om det er det samme i IE7 men det er sikkert noget lignende.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2007 - 13:05 #3
internetindstillinger - avanceret - brug indbgget autofuldførelse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2007 - 13:06 #4
vejmand du har ret :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
11. august 2007 - 13:08 #5
Det er det vejmand..Sletning er det samme også..Gøres under general/browsing history.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
11. august 2007 - 13:09 #6
Dammit havde den på svar,du smider bare et svar vejmand og lader brynjesmeden acceptere dig.
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. august 2007 - 13:29 #7
Tak for svaret indtil vedere men, hvis man nu har 15 besøgte sider og gerne vil slette een af dem hvordan gør man det ??? der hvor i henviser til kan man kun slette alle de besøgte, eller hva`
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2007 - 13:30 #8
Jeg mener ikke man kan slette dem enkeltvis.....
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2007 - 13:32 #9
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. august 2007 - 13:37 #10
Du har nok ret så du får lige de 30 point, men jeg har lige et tillægs ? ,er det muligt at gøre boksen ( som kommer ned når man trykker på adresselinien ) større så man kan se flere adresser uden at skulle scrolle
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2007 - 13:44 #11
Tak for point.  :-)

Med hensyn til dit sidste spørgsmål må jeg desværre melde pas......
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. august 2007 - 13:48 #12
ok men 1000 tak for de andre svar og jeg har lige prøvet det link du sendte og den er god nok det ER måden at slette enkelte adresser på.