Avatar billede renegademaster Nybegynder
10. august 2007 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C5 genvejstaster

jeg har problemer med mine genvejstaster, når man bruger flere taster samtidig f.eks. ctrl+alt+F4/Alt+F5 i finans/daglig/kladde

Jeg har også problemer med selve kassekladden, den maximere hele tiden,
og jeg kan ikke minimere i højre side som jeg plejer.
Når jeg retter op på den og taster F3, går den tilbage til den brede format i kassekladden,
jeg kan derfor ikke se hele højre side, og kan ikke bruge musen for at se oplysningerne, men må minimere for at komme til højre side.

Håber det giver mening. håber i kan hjælpe mig (igen igen)

/René Hansen
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
10. august 2007 - 13:42 #1
Har du prøvet at gøre margen mindre ved at trække margen ind med musen. Du kan rette alle 4 sider "manuelt" med musen. Det hjælper ved mig, når jeg har det problem.

Mht. genvejstasterne har jeg en gang prøvet at grafikindstillingerne skulle ændres fra "aktiver" til "deaktiver". Ligger typisk som et ikon nederst til højre (Intel Grafik driver), vælg grafikindstillinger, vælg genvejstaster, vælg deaktiver. Det har hjulpet mig engang!! - håber, at det også kan hjælpe dig for det er da frustrerende, når genvejene ikke virker.
Avatar billede mariaf Juniormester
13. august 2007 - 21:57 #2
Version 4.0? Det lyder nemlig lidt som om du har problemer med rettigheder til din tbl-fil (den der indeholder dine opsætninger). Ligger C5 på en server? Hvilken?
Avatar billede renegademaster Nybegynder
23. august 2007 - 09:37 #3
Nu har jeg fundet fejl, det var mit keyboard... hehe

well det er åbenbart ikke altid M$'s skyld...