Avatar billede lassevegas Nybegynder
09. august 2007 - 14:57 Der er 1 kommentar

Modem (Router) tilTrådløs Router (forkert opsætning?)

Heysan.

Jeg har et mindre netværk i min butik.

I dette netværk er der koblet lidt forskellige ting på, fx:

Alarm (m. ledning fra Netgear)
Overvågning (m. ledning fra Netgear)
1 PC (trådløs fra netgear)

Jeg kører hele balladen fra Modemet op i den trådløse Router (192.168.1.1)
Min PC hvor jeg arbejder, leger med torrents, og spiller lidt warcraft har IP-nr: 192.168.1.2

Jeg har store problemer med at forwarde portene til den rigtige IP
Fx. kører Warcraft3 på portene 6112-6119.

Min ISP er Cybercity, som bliver leveret gennem et Zyzel 660-R61 modem, hvor alle porte er åbnet til IP 192.168.1.1 (Netgear Routeren)

Fra Routeren har jeg forwardet de forskellige porte til PC'en (192.168.1.2)

Er min opsætning helt talentløs? I såfald modtager jeg forslag med kyshånd.
Mvh
Lasse
Avatar billede volturex Nybegynder
12. august 2007 - 21:43 #1
Hejsa Lasse.

Din opsætning ser fin ud men vær opmærksom på hvis du evt. har en software firewall som f.eks. windows egen. Den driller oftest ;)

Held og lykke...