Avatar billede cyber-system Nybegynder
08. august 2007 - 19:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Software til at Converter, omregne enheder

Hey, jeg er i stor knibe og har brug for hjælp.

Jeg skal bruge et eller flere programmer til at omregne enheder (Ohm's Lov)

Altså omregne/conventere elektronisk enheder.
eks. watt, volt, ohm, modstand, effekt, ampere. osv.

så alle micro, mili, kilo, mega også er med.

Det kan være på samme måde som når man omregner meter om til kilometer

Der findes denne side > http://www.convertworld.com/da/elektrisk_spanding/

Hvor man kan gøre det hele, men jeg ville gerne have et eller flere programmer der kan gøre det

Jeg håber i forstår hvad jeg mener, og kan hjælpe mig, for jeg har ikke kunne finde nogle programmer der kan gøre det

På forhånd TAK
Avatar billede nva Praktikant
09. august 2007 - 08:19 #1
Måske kan du bruge denne http://joshmadison.com/software/convert/
Avatar billede nva Praktikant
09. august 2007 - 08:21 #2
Og hvis din omregning ikke er med, kan du selv tilføje den.
Avatar billede nva Praktikant
09. august 2007 - 10:54 #3
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2007 - 13:22 #4
jeg tror du kan bruge google. Prøv f.eks. at søge med

20 liters in gallon

Det giver et resultat. Prøv derefter med nogle omregninger der er relevante for dig
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2007 - 13:26 #5
google kan i øvrigt også virke som lommeregner
Avatar billede cyber-system Nybegynder
10. august 2007 - 21:33 #6
Jeg må sige jeg havde regnet med at der kom nogle flere med nogle muligheder, men da 'nva' var først, bør point også gå dertil

Jeg takker