Avatar billede renefriis Nybegynder
08. august 2007 - 12:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Wave Laves om til MP3

Jeg har en wave fil jeg gerne vil have lavet om til en mp3 fil.

Hvordan gøres dette ?? jeg har ikke selv nogle programmer, men måske man kan hen te dem på nettet

på forhånd tak
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 13:16 #1
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 13:21 #2
Avatar billede renefriis Nybegynder
08. august 2007 - 13:24 #3
det forstår jeg ikke helt...er det ikke kun til at brænde ud på dvd/cd. ??

Jeg er ikke så god til engelsk.

det skal være en sådan at det bliver lavet om til en mp3 der kan ligge på skrivebord
et
Avatar billede w13 Novice
08. august 2007 - 13:39 #4
Audacity skulle kunne gøre tricket meget enkelt. Det er et simpelt lydredigeringsprogram.

Hent programmet her: http://audacity.sourceforge.net/latest/audacity-win/audacity-win-1.2.6.exe
Og en lille fil, som gør det muligt at eksportere til mp3: http://lame.buanzo.com.ar/libmp3lame-win-3.97.zip

Når disse er installerede, skulle du bare kunne åbne wav-filen i Audacity og vælge "Eksporter til mp3" under Filer.
08. august 2007 - 16:35 #5
"dBpowerAMP Music Converter"
http://www.download.dk/index.asp?prog=1879

Så vil der i stifinder's højremussetast være et punkt [Converter til...] ...
Avatar billede renefriis Nybegynder
08. august 2007 - 19:32 #6
dr1_larry det virker sku tak for det :-)

et tryk og det er lavet :-)

Giv mig svar og du vil få point da det er din jeg kan få til at virke
08. august 2007 - 20:19 #7
Ping...
(Det var et [svar])

Bør dog deles med de andre ?
Avatar billede w13 Novice
09. august 2007 - 04:15 #8
Behøvedes der nu ikke, men takker!