Avatar billede sif Nybegynder
05. juni 2001 - 23:47 Der er 1 løsning

Normal.dot i opstart

Kan man ikke lægge normal.dot ind i autoexec.bat,
således at man får en frisk Word hver gang der startes op?
Hvis det er muligt hvad skal der så stå på linjen.
Avatar billede giraffel Nybegynder
06. juni 2001 - 09:59 #1
Hmm, er ikke helt sikker på hvad du mener?!?

normal.dot er en skabelon, der indeholder de ændringer du har lavet til word... fx. ændring af skriftstørrelsen på \'normal\' typografien osv.

Hvis du med \'frisk\' mener at du vil fjerne alle dine tidligere tilretninger af word skal du slette normal.dot og word vil så lave en ny næste gang det startes.

Hvis du bare gerne vil have at word starter sammen med windows, så kan du højre-klikke på din word-ikon og vælge \'create shortcut\' og så paste din shortcut ind i start->programmer->startup (eller start->prog->start - hvis du kører dansk operativsystem).

Anyway jeg tror, med 99,9% sikkerhed, at autoexec.bat IKKE skal benyttes!  §:o)