Avatar billede maximus25 Nybegynder
06. august 2007 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dagbog / nyhedssystem med mulighed for at indsætte billeder

Hejsa eksperter.
Jeg kunne godt tænke mig et nyhedssystem / dagbog hvor man kan skrive noget tekst samt indsætte billeder til teksten. er der nogen der har lavet et sådan system eller kender et godt link? Det skal være så simpelt som muligt og behøver ikke kunne særlig meget....
Jeg har et system som kan oprette nyheder og rette i disse men det er selve billedfunktionaliteten som jeg mangler.

Martin
Avatar billede lesp Nybegynder
07. august 2007 - 14:08 #1
Hej Martin
Jeg har mange af komponenterne liggende til sådan et system, og ville hurtigt kunne sätte det sammen til dig. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk

VH Adam
Avatar billede keysman Nybegynder
10. august 2007 - 18:03 #2
Hej.

Jeg er sikker på at vi vil kunne finde ud af noget. Jeg arbejder til dagligt som udvikler, og besider derved den viden der skal til for at løse opgaven.

Du kan kantake mig på
dennis@yourit.dk
Avatar billede wolstrup Nybegynder
18. august 2007 - 14:57 #3
Hej Martin. Der er nogle gode nyhedssystemer på www.phpshark.dk, ved der også er mindst et med mulighed for at uploade billeder.
Avatar billede maximus25 Nybegynder
20. august 2007 - 13:35 #4
Jeg har oprettet det i kategorien "asp" da det er det sprog jeg kender til. Jeg er ikke interesseret i php eksempler...ellers tak:)

Jeg finder på noget andet.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
20. august 2007 - 14:11 #5
Undskylder mange gange, havde ikke lige lagt mærke til at jeg havde forvildet mig ind i asp sektionen :-)