Avatar billede cbdavl Nybegynder
05. august 2007 - 11:41 Der er 4 kommentarer

Tilføje til XML fil

Hej,
er det muligt at tilføje childNodes til en xml-fil som allerede indeholder data? Det jeg mener er, lad os sige jeg har en xml fil a la det her:
<persons>
<person>
<name>Christoffer</name>
</person>
<person>
<name>Ole</name>
</person>

Er det så muligt at tilføje endnu en person-node med data, uden  at slette de andre?
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2007 - 13:17 #1
Avatar billede cbdavl Nybegynder
05. august 2007 - 22:37 #2
Ole, Ole, Ole... Utroligt som det altid er dig der svarer på mine indlæg:P Hvert og et, indtil videre.

Jeg må desværre smide min nybegyndertitis ud som et argument for, hvorfor jeg ikke forstår hvordan jeg skal oprettet et nyt element og addere til den allerede oprettede xml fil.
Avatar billede cbdavl Nybegynder
05. august 2007 - 22:50 #3
- ud fra de referencer du linker til:/
Avatar billede cbdavl Nybegynder
06. august 2007 - 00:13 #4
**Bump**