Avatar billede fire-fox Nybegynder
04. august 2007 - 15:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

forum efter en reinstall total ulæslig

hey

på en eller anden mystisk måde er alle mine forum post bleven total vollapyk nu. ÅÆØ kan slet ikke vises ordenlig mere, så jeg tænkte er der mon en script løsning på dette problem... :)

//Fire-Fox
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2007 - 16:07 #1
Hvis du åbner en side, hvor ÆØÅ er volapyk, ændrer det så noget, hvis du vælger VIS -> CHARACTER ENCODING og skifter mellem UTF8 og ISO8859-1 ?
Avatar billede fire-fox Nybegynder
04. august 2007 - 20:36 #2
ja så kan jeg godt få åæø frem... :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. august 2007 - 22:44 #3
Med hvilken encoding?
Avatar billede fire-fox Nybegynder
06. august 2007 - 20:57 #4
UTF8
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. august 2007 - 21:36 #5
Du kunne jo sætte UTF8 som valgte character encoding på din side.
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=UTF-8">
Avatar billede fire-fox Nybegynder
09. august 2007 - 18:54 #6
jeg takker det var det jeg manglede :)

kast et svar :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. august 2007 - 19:05 #7
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. august 2007 - 19:09 #8
Takker for point.
Avatar billede johansrk Nybegynder
14. august 2007 - 13:21 #9
ja. Det session jeg fjernede var i en ekstern phpfil, hvor jeg brugte topics_anywhere til at vise content på mit website
det var i denne topics_anywhere.PHP fil at jeg fjernede noget sessions. Problemet er dog vendt tilbage, og jeg kan ikke lige gennemskue hvad problemet er.
Jeg kan godt logge ind, men først anden gang lykkes det 100%
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2007 - 13:45 #10
<ole>

johansrk >> jeg har ingen anelse om, hvad du har røget, men jeg kunne nu godt tænke mig at prøve bare et enkelt G  *-\

/mvh
</bole>