Avatar billede sub_zero Nybegynder
04. august 2007 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

SBS 2003 R2 Outlook-sprog

Godeftermiddag,

Når jeg deployer MS Outlook 2003 via min SBS 2003 R2, så er det en engelsk-sproget Outlook jeg får installeret på min klient, selv om denne er dansk.

Kan jeg ændre sproget herpå?
Avatar billede strych9 Praktikant
04. august 2007 - 19:25 #1
Kun hvis det er en MUI version af Office du forsøger at installere. Hvis det er det, så vil det være muligt bare at installere en sprogpakke oveni.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
05. august 2007 - 17:12 #2
Det er fordi du skal installere de danske templates på din SBS. De ligger på CD'en.
http://support.microsoft.com/kb/730169/da
Artiklen er godt nok til en gammel exchange 5.5, jeg leder lige efter en der er mere opdateret
Avatar billede marky_dk Nybegynder
07. august 2007 - 23:33 #3
Godaften.

Den outlook der følger med til SBS 2003 er kun på engelsk. Du må kun indstallere en dansk outlook med den licens der følger med på serveren, hvis du har købt Software Assurance til din SBS. Så svaret er sandsynligvis, nej. Hvis du har dine licenser i ordren, kan du købe et diskkit med en dansk outlook 2003 og bruge den licens nøgle der står på din COA.

MVH
Thomas
Avatar billede marky_dk Nybegynder
13. september 2007 - 18:46 #4
Har du fået svar på dit spørgsmål ?
Avatar billede sub_zero Nybegynder
13. september 2007 - 19:06 #5
Jaeh, det tror jeg. Projektet er på stand by lige pt. grundet fysisk flytning af virksomheden, og jeg har derfor ikke haft mulighed for at teste.