Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
03. august 2007 - 18:31 Der er 10 kommentarer

Program Til Diskette

Hey jeg vil lige høre om der er nogle af jer der kender et prgram der kan gøre at man kan rade indhold på sin diskette alså i ved A drev
Fordi min kammerat har en diskette hvor han har gemt nogle vigtig ting men efter han har format sin hardisk og lave fra fat32 til NTFS så kan han ikke få åbent diskette ude den skal formatters så hvis en eller ande kender et program der kan gør at man kan komme ind så ville det være nice :-)
03. august 2007 - 19:08 #1
"...fat32 til NTFS ..." har ikke noget med sagen at gøre !!!

Prøv disketten på en anden PC...
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
03. august 2007 - 19:57 #2
Jamen det rejne jeg heller ikke med men han har ikke ander pc og derfor tingt jeg om der er et program til at kunne få den til at åben ude den spør om format da den virke igå inde han formater hd og efter han så har installer hd til NTFS så kan han ikke åben den ude den spør om han vil format disketten.
03. august 2007 - 20:11 #3
... prøv i første omgang med en ANDEN diskette ???

Her er de manglende tegn ..... ,,,,, - husk at fordele dem en anden gang *S*
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2007 - 20:25 #4
Bedste mulighed er, efter min bedste overbevisning, at prøve disketten i en anden computer.
Det kan sagtens være nødvendig at prøve på flere computere, inden det lykkes at finde én som vil åbne disketten.
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
03. august 2007 - 22:28 #5
dr1 larry jeg er ikke god til at tave og heller ikke god til ...... ,,,. men som sagt jeg ved godt det med at man kan prøve men det er ikke det er der spørsmåle fordi jeg ved godt man kan prøve med ander. Men spørsmåle er om nogle hade et program der kunne åben den så man kunne rade data lige som på en HD ???. Alt det ande med prøv på ander computer det ved jeg godt.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2007 - 22:42 #6
Det er sandsynligvis læse/skrivehovedet der ikke vil læse disketten. Derfor tror jeg ikke du kan finde et program som kan hjælpe dig.
03. august 2007 - 22:54 #7
... netop for at dele problemet på midten:
1) Prøv diskette på en anden PC
2) Prøv en anden diskette på omtalte PC
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
03. august 2007 - 23:03 #8
jamen det har vi prøve alså det med at smide den på en ande pc osv. så derfor tror jeg ikke det er læserhode fordi har også prøve at smide en ande disk i og så kan den læse det. men bare ikke med den disk der er vigtig :-(
03. august 2007 - 23:15 #9
... der er - så vidt jeg ved - kun at prøve sig frem på forskellige PC'er *S*
Jeg har været ude for det samme i "gamle dage" ..
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
03. august 2007 - 23:38 #10
ja det kan  jeg også huske man gjore i gamle dage hehe men der er heller ike mange der bruger A drev mere. jeg har slet ikke A drev i min men da min kammerat har noget på den så skulle vi meget gerne ha de ud du ved. jeg plejer at bruge cd.