Avatar billede -billgates- Nybegynder
02. august 2007 - 11:00 Der er 1 kommentar

Athlon 64 x2 TK-53 i bærbar

Mit spørgsmål er ganske enkelt: er det en dårlig ide at købe en bærbar computer med en AMD Athlon 64 x2 processor? Støjer den og bliver den meget varm?

Mere præcist kigger jeg på en Acer TravelMate 5520, der kan fås til lidt over 5000. Den kommer også med en Turion processor, men denne er først på lager om en måneds tid, og så længe kan jeg desværre ikke vente.

På forhånd tak!
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. august 2007 - 11:02 #1
Eftersom AMD processore er kendte/berygtede for at afgive meget varme, vil bläseren unägteligt köre mere og dermed får du mere "larm".