Avatar billede paviuz Nybegynder
01. august 2007 - 02:29 Der er 4 kommentarer

Partition magic - Init failed: Error 117 (harddisk problem)

Hej, når jeg prøver at starte Partition magic siger programmet følgende:

Init failed: Error 117

Partition's drive letter cannot be indentified

Jeg har prøvet at formatere, slette min windows partition lave en ny og installere windows forfra.. men den bliver ved med at sige det.

Nogen idé om hvad jeg kan gøre? har tænkt lidt på at finde et program der kan "reparere min HD" - men ved ikke hvilket der er godt osv. håber i kan hjælpe
Avatar billede nva Praktikant
01. august 2007 - 09:54 #1
Scan først din harddisk for fejl ved fx. at boote på din xp-cd, vælg R, skriv CHKDSK /p /r og derefter bruge programmet Testdisk til at finde dine partitioner og genskrive dem. Måske kan det gøre tricket. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
Avatar billede nva Praktikant
01. august 2007 - 15:25 #2
Avatar billede nva Praktikant
03. august 2007 - 07:49 #3
Respons?
Avatar billede paviuz Nybegynder
04. august 2007 - 14:49 #4
Sorry, har ikke lige haft tid, men jeg har seagate desktop tools som jeg vil prøve at køre på min HD, for at se om det virker :)