Avatar billede toby Nybegynder
05. juni 2001 - 17:51 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

scroll

hvordan får jeg et textfelt til at scrolle op eller ned i en uafbrudt bevægelse ved mouseover
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 18:09 #1
Lav en laaaang motion tweening hvor teksten kører nedefra og op lav derefter en knap med en onmouseover play så kører den jo længere din tweening er jo langsommere!

-Jonas Madsen
Avatar billede brandy Nybegynder
05. juni 2001 - 19:14 #2
Besværligt qzar!! :o) -Kig på den her, som jeg har lavet og se om du kan bruge den.
http://www.andys.dk/index.php?file=resources.php&overskrift=Flash%20resources.

Den nyeste resource er den jeg taler om.

[Brandy]
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:15 #3
Ja besværligt men jeg er også kun en fucked up newbie men jeg kom da med et funktionelt svar JiR

:-)

-Jonas
Avatar billede brandy Nybegynder
05. juni 2001 - 19:18 #4
Du skal bare ændre knap-actionene fra at være onPress til MouseOver.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:21 #5
Var det til mig??!
Avatar billede brandy Nybegynder
05. juni 2001 - 19:22 #6
Nope - til toby! :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:26 #7
Nååååååååår!
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:26 #8
Brandy når man laver en mouseover på den måde jeg skrev hvordan for man den så til at stoppe når musen ikke er over mere?
Avatar billede brandy Nybegynder
05. juni 2001 - 19:29 #9
On rollOut :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:30 #10
Det sytntes jeg sq ikke virket jeg prøver lige :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:33 #11
Der virker ikke for min knap bliver usynlig når jeg først har rollet over 1 gang ?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 19:48 #12
Jeg kan godt sende dig en .fla fil hvor lige det du beder om er. Og jeg forstår ikke din påstand om at man ikke kan trykke på en knap der er usynlig. Det kan man sagtens.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 19:57 #13
Så bliver den ikke usynlig den forsvinder helt!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 20:16 #14
Så lav den sådan at den ikke forsvinder, men får samme farve som baggrunden.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 20:28 #15
Det er ikke meningen at den skal forsvinde men det kan den selv når man har kørt musen henover!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 20:32 #16
Nu forstår jeg ingenting.
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 20:33 #17
Hvad er det du vil, og hvorfor kan du ikke det du vil.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 20:36 #18
Jeg vil Lave en laaaang motion tweening hvor teksten kører nedefra og op lav og dertil lave en knap med en onmouseover play og så en onrollout stop men jeg kan ikke få den til at stoppe`??!
-Jonas Madsen
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 20:42 #19
Men, det er da ikke dig der har lavet dette spørgsmål? Jeg synes det er mærkeligt.
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 20:45 #20
Det er ikke mig der har lavet dette spg men det ville da være ok med lidt gratis hjælp :-)

-Jonas
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. juni 2001 - 20:50 #21
Gratis hjælp er aldrig af vejen, men er det ikke lidt synd for \"toby\" som lavede dette spg? Jeg ville da ikke bryde mig om hvis en anden overtog mit sprøgsmål..