Avatar billede paviuz Nybegynder
30. juli 2007 - 21:10 Der er 4 kommentarer

Muligt at have 2 forskellige "skærmbilleder" på samme comp?

Hej, jeg har et 7600GT, og jeg vil spørge om det er muligt at jeg fx. kan sidde og sætte en film igang på compen, som via mit TVout stik går hen til fjernsynet, samtidig med, at jeg sidder på comp skærmen, og surfer eller spiller et spil, hvis i forstår.

Er det muligt? på en eller anden måde? :) tak.
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
30. juli 2007 - 23:09 #1
Ja det er muligt, brug clon funktionen, som findes under egenskaber for skkærm og grafikkort.
Avatar billede paviuz Nybegynder
01. august 2007 - 02:16 #2
Så bliver det det samme skærmbillede, skal have 2 forskellige skærmbilleder :)
Avatar billede plx Nybegynder
01. august 2007 - 02:24 #3
ud over klon-funktionen, så skal du kigge på overlay. video overlay skal gå til den sekundære skærm, og når du afspiller en film, skal den også benytte video overlay (det indstilles i afspilleren)
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
01. august 2007 - 07:56 #4
jeps og husk at sætte den til fuld skærm, så skulle det køre for dig.