Avatar billede mollez Nybegynder
29. juli 2007 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få dvd-drev til at virke i bærbar

Hej alle sammen...
Jeg kan ikke få dvd-drevet til at virke på min acer aspire 5044WLMi, jeg tror at det er drivere som mangler:

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)

Det er den besked jeg får... Håber der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede warg Nybegynder
29. juli 2007 - 15:31 #1
har du prøvet at trykke "fjern" i enhedshåndtering og genstarte
Avatar billede smikkel Nybegynder
29. juli 2007 - 22:06 #2
Avatar billede mollez Nybegynder
30. juli 2007 - 23:05 #3
smikkel: ja der har jeg også været inde at kigge men kan ikke rigtig finde en driver til cdrom drevet?
Avatar billede smikkel Nybegynder
01. august 2007 - 13:09 #4
Har du prøvet og tage kontakt til Acer og hør om de ikke kan hjælpe dig en driver..

Acer Denmark A/S
Linde Alle 5B
Dk-2850 Nærum
Danmark
Telefon: +45 39 16 88 00
Avatar billede mollez Nybegynder
01. august 2007 - 22:56 #5
jeg lukker nu da der ikke har været noget svar..