Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
27. juli 2007 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blue Screen efter installation..

Hejsa..

Sidder her med en splinter ny Zepto 6224w som jeg vil installere vista på. Men når installationen kommer til det punkt hvor der står på skærmen: "Vent på at windows startes for første gang" så kommer der bagefter Blå Skærm (BSOD går jeg udfra :)) hvor jeg ikke kan nå at se hvad der står, hvorefter computeren genstartes..
Nogen der har haft lignende problem eller evt. kender en løsning?

Mvh Mads!
Avatar billede j3ppah Novice
30. juli 2007 - 11:05 #1
bliver den ved med at komme med BSOD efter den har genstartet ???.... prøv eventuelt at checke din bios setup og se om noget ikke er som det burde være...
ellers start windows i fejlsikret tilstand... hvis dette ikke virker prøv eventuelt at lave en Ultamate boot disk... tror du kan finde programmet på download.com så skal du bare brænde det ud...

Hvis alt er helt skidt må du jo prøve at geninstalere igen... men det tager jo heller ikke så lang tid med vista....

Håber jeg kunne hjælpe
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
30. juli 2007 - 14:11 #2
Det virkede da jeg prøvede med en anden vista DVD... ved ikk lige hvad der var galt!