Avatar billede downloading Nybegynder
27. juli 2007 - 00:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digitalt TV på bærebar

Hej.

Min far har køæbt sig en bærebar fra ALDI med Windows vista. Han vil gerne kunne se tv på den. Men jeg sætter antennestikket i den, og beder den søge efter kanaler, men den finder ikke noget.

Kan det være fordi han ikke har et digital antenne stik? Og hvad skal jeg gøre?

Mange tak :D
Avatar billede bleze Nybegynder
27. juli 2007 - 11:21 #1
Der er ikke noget der hedder et digitalt antenne stik. Du kan bruge 2 typer en lille antenne som du har stående i stuen eller den normale man har på taget. Det digitale bliver jo sendt via alm analog radiobølger.
Hvis dette er på plads og den stadig ikke finder de 3 kanaler man kan se, så kan han kontakte Medion's hotline. Held og lykke med det ;)
Avatar billede downloading Nybegynder
27. juli 2007 - 16:54 #2
okay :D Mange tak.