Avatar billede gnutella Nybegynder
26. juli 2007 - 17:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har du en HP DV6088, jeg mangler en info

Hej med jer

Jeg har en HP DV6088ea. Det trådløse netkort er i stykker på den. Jeg kan sagtens selv reparere den, ved at bestille sparepart: 401760-002, men jeg har et problem. Der sidder 2 ledninger på kortet og jeg kan ikke huske hvordan de skal sidde!!!

Hvis du har en HP DV6088ea, eller en anden computer med WLAN netkortet 401760-002, så hjælp mig venligst. Du finder netkortet under klappen markeret med 2 RAM blokke.

På forhånd tak...
Avatar billede heltfin Nybegynder
28. juli 2007 - 08:17 #1
http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c01035677/c01035677.pdf
Her er manualen om din produkt
Maintenance and Service
Guide
HP Pavilion dv6000 Notebook PC
Document Part Number: 416618-003
April 2007
This guide is a troubleshooting reference used for maintaining
and servicing the computer. It provides comprehensive
information on identifying computer features, components, and
spare parts; troubleshooting computer problems; and performing
computer disassembly procedures.
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 10:46 #2
Løsningen blev at sende den ind til HP, da de erkendte at deres bundkort havde fejl. De skiftede alt indemad og tadaa den virker :)