Avatar billede berdal Nybegynder
25. juli 2007 - 23:30 Der er 1 løsning

CMS med søgbare profiler.

Pt. bruger jeg joomla, og har gode erfaringer med dette. Nu har jeg imidlertidig et projekt, hvor jeg har brug for at kunne lave søgbare profiler - og i det hele taget have meget kontrol med hvad der skal figurere i profilerne af dels tekst, og dels mediefiler.

Uden dog at skulle lave "another" datingsite, er det meget datingsitets funktionalitet jeg har brug for.

Jeg ved at Typo3 kan klare disse ting - men det er stadig en smule heavyweight for mig. Findes der et mere newbie-tilgængeligt cms med førnævnte kvaliteter? Meget gerne Open Source!

Eller findes der muligvis et extension til joomla der kan klare det? - Community Builder lader ikke til at kunne.

Mvh. Thomas
Avatar billede berdal Nybegynder
12. november 2007 - 19:34 #1
svar ... har fundet en løsning