Avatar billede nsommer89 Nybegynder
23. juli 2007 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewall blokere brug af MSN Messenger 7.5 og Windows Live Messen

Hejsa... Jeg har en rigtig træls problem....

Når jeg logger på Messenger 7.5 (også Win Live Msg) får jeg denne besked: "Du kan ikke logge på MSN Messenger på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere.

MSN Messenger har fortaget flere fejlslagne forsøg på at logge dig på. Din firewall blokere muligvis Messenenger i at oprette forbindelse til tjenesten. Du kan finde flere oplysninger bla bla bla bla...."

Vi er ialt 3 computere på netværket, de 2 andre kan nemt logge på Messenger, men ikke mig så derfor tror jeg ikke det er routeren der gør det... Har heller ikke adgang til routeren lige p.t.

Jeg har "disablet" min firewall......
Avatar billede layz Nybegynder
23. juli 2007 - 23:03 #1
har du også kigget i windows indbyggede firewall ? såfremt du har service pack 2 :)
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
23. juli 2007 - 23:08 #2
Jeg har SP2, og ja min Win Firewall er slået fra lige i øjeblikket....
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
25. juli 2007 - 23:14 #3
hmm...lukker.....fandt en anden msn klient ;)
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
25. juli 2007 - 23:16 #4
Hvis nogen får sammen problem så download Pidgin:

http://pidgin.im/pidgin/home/