Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. juli 2007 - 14:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bogen: Digital fotografering af Thomas Nykrog.

Er der nogen som har læst denne bog som er udgivet af Politikens forlag i 2005,og kan fortælle mig om den er pengene værd.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2007 - 14:55 #1
Det er en ok bog for begynderen der gerne vil hente oplysningerne et sted fra, men du kan finde tilsvarende oplysninger og vejledninger på nettet, her er de dog mere spredt.

Jeg synes den er pengene værd hvis man gerne lige vil have det grundlæggende på plads. Skal du videre, så kan du komme ganske langt med nettet og f.eks. ved at låne de gamle numre af bladet Digital foto på biblioteket. Hvis du her kan få CD rommerne med, så er der her en god mulighed for at lære meget. Det meste er også skrevet af thomas Nykrog
Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. juli 2007 - 15:31 #2
Tak for hjælpen
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2007 - 15:38 #3
Det kan oven i købet være at du kan låne den på biblioteket og se hvad den indeholder før du køber
Avatar billede ranni Forsker
22. juli 2007 - 19:33 #4
Søg evt på Google og led efter: 1 2 3 digital image.
Det er et lille godt opslagsværk, hvordan du kan benytte Adobe Elements programmet
Avatar billede fieklokke Nybegynder
23. juli 2007 - 10:42 #5
Tak for hjælpen ranni