Avatar billede martin7 Nybegynder
22. juli 2007 - 02:06 Der er 3 kommentarer

screenshot med et appletastatur på en xp maskine ?

Hvordan laver man et screenshot med et appletastatur  på en xp maskine ?

Med venlig hilsen martin
Avatar billede gurly Praktikant
22. juli 2007 - 11:26 #1
hvis du mangler en knap på det tastatur der, så kan du måske bruge det skærm tastatur der er i XP

Start /  programmer / tilbehør / hjælp til handikappede / skærmtastatur
Avatar billede gurly Praktikant
22. juli 2007 - 11:31 #2
jeg har lige prøvet, og det virker, åben skærm tastaturet, og med musen klik først på CRTL og så på PSC

derefter åben eksempelvis paint og klik rediger / sætin
Avatar billede coderdk Praktikant
22. juli 2007 - 13:59 #3
Er det ikke F14-15-16 der er OSC/SCR/Pause?