Avatar billede picasso Nybegynder
18. juli 2007 - 11:02 Der er 1 kommentar

Programfejl: problem med dette websteds sikkerhedscertifikat

Jeg har lige opdateret til explorer 7 og installeret norton 360. Og hver gang jeg går til visse sider, som jeg plejer at besøge uden problemer. Fx hotmail og paypal bliver hjælken oppe over siden (der normalt er grøn og hvor der står: "registrering af bedrageriske websites er aktiveret") rød og der står istedet "Programfejl". Når så siden skulle være åbnet bliver den næsten blank og der står: "Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat". Og jeg kan ikke komme ind.
Hvad kan jeg gøre - jeg har læst et andet sted på eksperten, at jeg kan gå ind i avancerede indstillinger og flytte et par flueben. Men hvor farligt er det og vil det hjælpe?
Avatar billede leif Seniormester
18. juli 2007 - 12:17 #1
Prøv at deaktivere din Norton (Jeg har set mange sjove fejl ved folk med Norton)