Avatar billede egeriis Nybegynder
16. juli 2007 - 12:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Betalt opgave - PEAR SOAP til kommunikation med Webservices

Hej eksperter,

Jeg vil gerne efterspørge en opgave udførsel. Til start skal jeg bruge et tilbud på en pris, så jeg kan få den godkendt hos chefen.

Problemet, som det ikke er lykkedes mig selv at løse, er at vi skal lave et script som kan kommunikere med Jobnet's Webservices.
Jobnet's Webservices er standard .NET Web Services.

Det vi ønsker at benytte os af er PEAR SOAP, som er installeret på vores server.

Her finder I dokumenter om Jobnet's Webservices: http://ams.dk/sw2716.asp
Og her finder I dokumentationen til PEAR SOAP: http://pear.php.net/package/SOAP

Som sagt, et fast pristilbud på opgaven.

Har I nogle spørgsmål, skriver I bare.

Mvh Ronni Persson
Avatar billede ttopholm Nybegynder
16. juli 2007 - 13:59 #1
Er det alle funktionerne, i vil have implementeret eller kun et par stykker, og hvilke?

Hvilken php version bruger i
Avatar billede egeriis Nybegynder
16. juli 2007 - 14:43 #2
De er de som hedder JobIn og JobOut vi har brug for at have adgang til.

Vi kører PHP4.
Avatar billede windcape Praktikant
16. juli 2007 - 14:55 #3
<?php
require 'PEAR.php';
require 'SOAP.php';

$soap = new SOAP_Client('url-til-webservice');
$soap->call('findJobsByKommun',array(1,'Århus',100,''));

?>

måske lidt overdreven at udbyde 4 linjer som opgave :)
Avatar billede egeriis Nybegynder
17. juli 2007 - 09:07 #4
windcape: Det giver mig dog en fejl:
Fatal error: Cannot pass parameter 2 by reference in /var/script/jobnet.test.php on line 7
Avatar billede egeriis Nybegynder
17. juli 2007 - 09:08 #5
- Og ja, hvis det virkelig er så lidt, så er det måske overdrevet at udbyde det. Men somehow skal det jo løses, og jeg har ikke fået noget konkret feedback på min tidl. oprettede tråd, desværre :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. juli 2007 - 18:30 #6
Har du fundet dig en udvikler? Eller skal du være velkommen til at henvende dig til os, vi har kontakt info på vores hjemmeside. http://mc-solutions.dk , du skal være velkommen til at ringe iaften inden klokken 10.
Avatar billede egeriis Nybegynder
11. september 2007 - 13:57 #7
Da jeg ikke længere har noget med denne opgave at gøre, lukker jeg.