Avatar billede bavian Nybegynder
13. juli 2007 - 22:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alarm hvis man går fra langt fra ens nøgler

Hej har problemer med at huske nøglerne. Kan man købe en "dims", som hylder hvis man går fra langt fra sine nøgler. Altså man sætter en ting ved nøglerne og har en ting i bæltet/jakken???

VH
Bavian.
Avatar billede generix Nybegynder
13. juli 2007 - 22:15 #1
Nej ... så simpelt er det :)
Sådan en ting er endnu ikke lavet, det er lavet til mange andre slags ting, men lige en fix ting til nøgleringen findes ikke :)
Avatar billede ranglen Nybegynder
13. juli 2007 - 22:46 #2
Hvordan kan du med sikkerhed sige, at nogen ikke har lavet en sådan lille gadget?
Avatar billede Wezio Juniormester
13. juli 2007 - 23:17 #3
Har du overvejet en nøglesnor?!? :P

Man kunne engang få nogle små dimser, man sætte i nøgleringen og så blinkede de og bippede hver gang med fløjtede.. kunne man ikke finde sine nøgler, skulle man bare fløjte...
Avatar billede cpufan Juniormester
13. juli 2007 - 23:56 #4
ja en snor kan vel gøre det *G*
men den hyler jo godt nok ikke.
Avatar billede thov Forsker
14. juli 2007 - 02:31 #5
Der er for dyrt at lave sådan en dims, og hvad nu hvis du glemmer 'hyleren' et eller andet sted ? Så skal du rende rundt og lede efter to ting....

Næ, dette nøglevedhæng http://www.bomhuset.dk/kbutik2/index.php?page=details&prod=156&cat=36&group=19 er bare sagen - fløjt, og nøglerne (eller mobiltlf.) svarer :-)
Avatar billede ranglen Nybegynder
14. juli 2007 - 10:54 #6
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juli 2007 - 14:05 #7
Jeg har sådan nogle til nøgler der dytter og blinker hvis man fløjter, men dem bliver man ret kede af da de hele tiden dytter og blinker at man til sidst river batterierne ud. De hører også andre høje lyde
Avatar billede bavian Nybegynder
19. februar 2008 - 08:24 #8
Beklager den lange respondstid, og takker for kommentarer.

Vh
B.