Avatar billede jrr Nybegynder
13. juli 2007 - 12:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til at stres teste 3d

Jeg vil høre om der er nogen der kender til et program til og stres teste grafikkort(3D).
MEN det skal ikke være et program som 3dmark som skal installeres.

Det jeg leder efter er noget i stil med CPUStabTest, men bare til grafikkort, hvor man bare har en fil man starter

Jeg håber i kan hjælpe
Avatar billede john.doe Nybegynder
14. juli 2007 - 08:56 #1
www.futuremark.com/download/
Her finder du stress test programmer, der kan teste dit grafikkort
Avatar billede john.doe Nybegynder
14. juli 2007 - 08:58 #2
og jeg har set at du vil have et der ikke skal installeres, men så vælg en af de gamle versioner, dem mener jeg ikke behøver at blive indstalleret.
Avatar billede kfz Nybegynder
14. juli 2007 - 16:10 #3
john.doe - som jeg forstår det, så må det gerne skulle installeres, men det skal bare ikke være et performance-test program (som 3dmark).

jrr - feedback på om det er mig der forstår det forkert.
Avatar billede correon Nybegynder
15. juli 2007 - 12:49 #4
du kan få et program som ikke skal installeres - men bare ligge i en mappe på skrivebordet her http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/#Download
Avatar billede jrr Nybegynder
15. juli 2007 - 14:35 #5
Hej Alle

undskyld den lange svar tid, men jeg blev tvunget til at tage på weekend.
det var et program der helst ikke skulle installeres, og det skulle heller ikke være et preformance test progeram,
det er et lige som det correon er kommet med.
Jeg tjekker lige om det virker det med de gamle af 3d mark.
Programmet skal bruges til er at teste om grafikkortet bliver for varmt, og om det laver fejl.
Jeg har også selv fundet et GPU_Caps_Viewer
www.planetmirror.com/pub/majorgeeks/video/?fl=" target="_blank">http://public.www.planetmirror.com/pub/majorgeeks/video/?fl=

mvh
jr
Avatar billede jrr Nybegynder
11. oktober 2007 - 10:18 #6
Det ser 8ud til at der ikke kommer flere indlæg, correon vil smide et svar, kan i dele pointene
Takker for svarende.

mhv
jrr