Avatar billede rosa Nybegynder
10. juli 2007 - 07:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slipper jeg af med irriterende pop-ups

Der kommer hele tiden irriterende pop ups fra tjenesten messenger. Jeg kan ikke slippe af med dem ved at klikke på krydset eller på ok. Jeg har sat en pop-up blocker ind. Det har hjulpet men de kommer stadig. Hvordan slipper jeg af med dem.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. juli 2007 - 13:23 #1
For at stoppe den "tjeneste" med et samme, så hent Shoot The Messenger herfra, kør filen og disable Messenger service. (Det har intet med MSN Messenger at gøre) http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Genstart og fortæl om det hjalp
Avatar billede rosa Nybegynder
16. august 2008 - 08:20 #2
M.h.t. popupsene hentede jeg tilsidst et program som popupsene foreslog "Messengerblocker" og det har forhindret dem i at komme.
Jeg har forsøgt at gå ind på den side du foreslog men jeg kan ikke finde ud af det. Den kører ligesom i ring og klikke på test for leaks uden at den undersøger for spioner eller hvad det er.
16. august 2008 - 11:14 #3
Hvis det stadig er aktuelt ->

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

19. august 2008 - 14:55 #4
Status ?
Avatar billede rosa Nybegynder
07. september 2008 - 19:53 #5
Da jeg skrev det her, kunne jeg vist ikke helt finde ud af, hvordan det her forum virkede, så derfor fik jeg ikke skrevet tilbage.
Jeg er kommet af med virussen. Men vi skrev meget frem og tilbage før det lykkedes. Jeg blev tilsidst henvist til spywarefri fordi den var så svær at komme af med, men tak for hjælpen.