Avatar billede rosa Nybegynder
08. juli 2007 - 16:39 Der er 1 kommentar

Opsætning af trådløs forbindelse med router

Jeg har en router af mærket sitecom, der skal fordele netværk til flere computere. Det virker noget besværligt at komme på nettet. Jeg kan ikke bare trykke på internetikonet, men skal oprette forbindelsen hver gang,jeg har slukket for computeren. Jeg bliver også tit smidt af forbindelsen, hvis der er en anden på. Det ser dog ud til, at jeg stadig har forbindelsen, men jeg bliver smidt ud af de sider jeg er på.Er der en, der kan fortælle mig, hvordan jeg skal oprette forbindelsen rigtigt på flere computere.
Avatar billede rosa Nybegynder
16. august 2008 - 08:24 #1
Ang. opsætning af net endte jeg med at skifte til cybercity. Jeg afleverede routeren i en computerbutik, hvor de satte den op med kode og sikkerhed så vi alle kunne gå ind på nettet.