Avatar billede perpetersen Nybegynder
08. juli 2007 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Trojansk hest

Hej eksperter :)

Her sidder jeg og arbejder og pludselig popper der en meddelse op fra Norton anti virus,

Norton antivirus har fundet en virus på computeren
Objektnavn:C:\DOCUME~1\Carlos\LO...\~9EE.tmp

Det første gang jeg ser sådan en meddelse, computeren er ikke så gammel mellem ½ og 1 helt år. Jeg virus scannede den så sent som i morges, og der fandt jeg ingen ting. Jeg har ikke mærket nogen symptomer, endnu.

Hvad skal jeg gøre nu?
Avatar billede kimr Nybegynder
09. juli 2007 - 12:36 #1
Avatar billede klb0010 Nybegynder
09. juli 2007 - 18:12 #2
HEy !! præcis det der sker på min... har scannet 2 gange med 3 forskellige ting!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. juli 2007 - 18:21 #3
Noter navnet og google det,så kan du ofte finde hvad der kan fjerne den igen.Symantec har sikkert det du skal bruge.