Avatar billede f-andersen Nybegynder
04. juli 2007 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Helpdesk / support system - hvad bruger i?

Hej,

Jeg sidder som IT mand i et firma med 150 brugere.
Jeg er meget interesseret i at høre hvad I andre IT folk bruger som helpdesk / support system.

Jeg mangler pt. en løsning, hvor jeg kan oprette en postkasse (Exchange 2003 SMTP) support@mydomain.dk, hvor folk kan skrive til, og den automatisk popper op i helpdesk systemet.

Jeg har kigget lidt på www.cerberusweb.com (Cerberus Helpdesk), som er gratis når du kun har 3 brugere på (og vi er pt. kun 3 folk i IT afdelingen, der skal benytte muligheden for support systemet)

Men jeg er meget interesseret i at høre hvad i andre bruger af systemer, og hvordan i synes de fungerer!

Håber vi kan få en lille "debat" omkring dette emne :)

/f-andersen
Avatar billede evildoctor Praktikant
05. juli 2007 - 08:32 #1
Vil da foreslå dem her; http://youtube.com/watch?v=N5mLK4V5P30
c,")
05. juli 2007 - 09:38 #2
((Lidt af en evergreen *KMPLAG*))
Avatar billede f-andersen Nybegynder
21. september 2007 - 08:40 #3
Lukker...