Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
04. juli 2007 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

linke til en wma fil

Hejsa,

Burde jeg ikke bare kunne linke til en wma fil

<a href="http://domæne/enfil.wma">min link</a>

og så forvente at filen bliver afspillet??
Avatar billede duuink Nybegynder
05. juli 2007 - 00:41 #1
Det kommer lidt an på hvordan klientens browser er sat op, men hvis du laver et link som dette vil browseren højest sandsynligt afspille filen eller spørge om den skal downloades - hvis du ønsker filen som baggrundsmusik på dit site skal du bruge et andet element.
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
05. juli 2007 - 09:40 #2
Det er lidt det som er det mærkelige. Når jeg klikker på den så får jeg bare en mængde tegn. Kan jeg åbne filen i en mediaplayer via et link?
Avatar billede duuink Nybegynder
05. juli 2007 - 19:59 #3
det kan du godt hvis du højreklikker på linket og vælger "gem destination som"
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
24. juli 2007 - 14:51 #4
jeg fandt ud af at jeg skulle embedde en player :-)
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
24. juli 2007 - 14:51 #5
lukker