Avatar billede bootup Nybegynder
03. juli 2007 - 23:44 Der er 1 kommentar

Databasestyret breadcrumb navigation

Ja jeg ønsker altså at lave en navigation med nogle krummer i.

Der er masser af eksempler på dette, her på exp, men det er nogle der bygger på specielle mappestrukture.
Og det kan jeg ikke bruge til så meget da ja vil have alt mit indhold i databasen.

Havde forestillet mig noget ligende i databasen:

>PAGES<
+PID //side id
+parentID //altså hvilken gruppe siden hører til f.eks. "Anret en fisk" hører under Opskrifter
+title //overskrift
+content //indhold
+pub_date //publiceringsdato
+mod_date //modificeringsdato

Jeg syntes det går meget godt med at tænke det :0), men kan sku ikke rigtig få det skrevet ud til noget kode... ved ikke helt hvordan jeg lige griber det an.

Hvis i kommer med eksempler osv... så helst ikke noget med classes, da jeg ikke rigtig kan finde ud af det.
Avatar billede bootup Nybegynder
04. juli 2007 - 04:06 #1
Skriv endelig hvis der er noget i ikke forstår eller gerne vil have uddybet...