Avatar billede mazyspace Nybegynder
03. juli 2007 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

939Dual-sata2 Motherboard

Har lige sat ny harddisk i min pc, underopstart manglede jeg driver cd og fandt driver på nettet. Men, der mangler stadig en & kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert.
Denne driver mangler, ASUS Virtual Video Capture Device Driver. Hvilken driver skal jeg bruge, gerne link direkte til den rigtige driver.
Pga. alle min forsøg med diverse driver, ville jeg formatere mit C drev igen, men kunne ikke få den til at starte en formatering op og instalere XP på ny. Hvordan gør jeg lige det?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
03. juli 2007 - 15:04 #1
Driveren kan du finde her http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=574765

For at formatere skal du boote op på din xp cd og køre en reinstall.Sæt den til at boote på Cd færst i bios.
Avatar billede john.doe Nybegynder
03. juli 2007 - 16:01 #2
Her finder du alt hvad du skal bruge til dit bundkort.
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=939Dual-SATA2
Avatar billede mazyspace Nybegynder
04. juli 2007 - 00:03 #3
Hej John.doe
Manglede lige at tage en enkelt driver på den side, havde fået de andre der. Nu køre den igen 100%.