Avatar billede picasso Nybegynder
02. juli 2007 - 21:39 Der er 1 kommentar

cpu bruger næsten 100% på processen: ccSvcHst.exe;; smh. Norton?

Jeg har lige fornyet mit abonnement med Norton til 360 og mener, at der er en sammenhæng. I joblisten kan jeg se, at ccSvcHst.exe bruger næsten 100% cpu. Hvad kan jeg gøre?
Jeg deaktiverede processen - men nu kan jeg ikke huske hvor. Og det hjalp altså heller ikke.
Avatar billede gurly Praktikant
03. juli 2007 - 00:57 #1
det spørgsmål har været oppe før
http://www.eksperten.dk/spm/783325
jeg syntes dog ikke svaret var brugbart da det bare foreslog et andet program,
jeg har dog ikke lige en løsning, bare en bemærkning  c",)