Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2007 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billigste Oprettelse Af ADSL Og Fastnet

Hejsa, jeg har en bror der bor lidt uden for Aabenraa i Sønderjylland. Han ønsker at anskaffe sig en bredbånds forbindelse, men da han ikke har en fastnet forbindelse er han nødt til også at oprette det. Efter hvad jeg har forstået på ham ligger den alene på omkring 1500kr. Det virker som ret meget set i lyset af at han ikke har i hensigt at benytte sin fastnet telefon overhovedet, da han udelukkende benytter sin mobil telefon til det formål.

Er der nogen der har nogle forslag til hvad han evt. kunne vælge eller hvor vi skal kigge? De vigtigste pointer er selvfølgelig billig oprettelse og lav månedlig telefon abonnement der inklusiv bredbånd ligger omkring 200-300kr om måneden.

På forhånd tak
/: Kasper
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2007 - 13:20 #1
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juli 2007 - 16:08 #2
Nu ved jeg jo ikke hvor langt uden for Aabenraa din bror bor, men prøv evt. at søge på Fullrates hjemmeside og se om de dækker:

http://fullrate.dk
Avatar billede rinoh Nybegynder
01. juli 2007 - 23:17 #3
cybercity opretter også hvis man ikke har fastnet i forvejen
Avatar billede rinoh Nybegynder
01. juli 2007 - 23:18 #4
Avatar billede leif Seniormester
02. juli 2007 - 07:57 #5
kitt2006 -> Hvis der i forvejen er Kobber i huset/lejligheden burde de fleste udbydere idag kunne oprette ADSL uden Fastnet, man skal så have en Basislinie som den vejmand linker til, men at der kræves Fastnet er ikke korrekt
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2007 - 10:58 #6
Tak rinoh, jeg har bestilt det til ham som du foreslog, det bliver vel ikke billigere end gratis! tak for det, og pointene er dine hvis du ønsker det!
Avatar billede rinoh Nybegynder
12. juli 2007 - 14:58 #7
behold du den bare :-)
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 09:11 #8
Lukketid ?